دهکده سرگرمی

تبلیغات

قوانین عجیب و خنده دار جهان

 1. جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

2. تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای 15 برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.


۳. مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال 79 در عراق ممنوع بود.

5. در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.

6. در آریزونای آمریکا، کشتن و شکار شتر ممنوع است.

7. در تایلند همه سینما رو مجبورند هنگام پخش سرود ملی قبل از شروع فیلم قیام کنند.

8. در دانمارک روشن کردن ماشین قبل از چک كردن اینکه بچه ای زیر آن خوابیده است یا نه، ممنوع است.

9. در تایلند انداختن آدامس جویده شده تان 500 دلار جریمه دارد و قبل از خارج شدن از خانه حتما باید لباس زیر پوشیده باشید.

10. در سال 1888 در بریتانیا قانونی تصویب شده که دوچرخه سواران را موظف می کرد تا زمان رد شدن ماشین از کنارشان، زنگ دوچرخه هایشان را بطور پیوسته به صدا درآورند.
 

برای مشاهده بقیه قوانین به ادامه...

 



داستان کوتاه و جالب سری (2)

                                                          راز و نياز يک لاف زن

رو چارپايه نشست و گفت:
ـ حالا ديگه اين سرهنگ پير لاف زنم، اون‌جا تو ويرجينيا ـ مث آقاي وينگليف که قلم پامو زير لگدش گرفت ـ به التماس و دعا افتاده. يه شب زانو زده بود و استغاثه مي‌کرد. سرهنگ پا به سن گذاشته بود و مي‌خواست پيش از به ته خط رسيدن و رفتن به سرزمين موعود، التماس دعاشو با خدا درميون بذاره. اون شب صداشو بلند کرد و گفت:«خدايا، کمکم کن که درست باشم، درست عمل کنم، راست بگم و پيش از اومدن به حضورت، درست بميرم. کمکم کن که با سياپوستا به سروساموني برسم. من تو تموم زندگي‌م از اونا نفرت داشته‌م. خدايا، اگه من تو بهشت نمي‌رم، مطمئنم که تو جهنم با اون‌همه سياپوست که اون پايين منتظر ديدن منن، نمي‌رم. شنيدم که شيطون هم‌دست سياپوستاست، اگه شيطون هم‌نشين سياپوستا باشه، اونم مي‌باس يه يانکي باشه، که ديگه از من محافظت نمي‌کنه. خدايا منو به سرزميني ببر که مجبور نباشم تو جهنمي‌ساکن باشم که پر از سياپوستاست! استدعا دارم، اين خواسته منو مستجاب فرما! خدا جواب داد:«سرهنگ کوشنبري، صداي درخواست تو شنيدم، ديگه چه تقاضايي داري؟»

 

مشاهده بقیه مطلب و ادامه داستان ها در ادامه...



داستان کوتاه

                                                      هوس هاي مورچه ای

يک مورچه در پي جمع کردن دانه هاي جو از راهي مي گذشت و نزديک کندوي عسل رسيد. از بوي عسل دهانش آب افتاد ولي کندو بر بالاي سنگي قرار داشت و هر چه سعي کرد از ديواره سنگي بالا رود و به کندو برسد نشد. دست و پايش ليز مي خورد و مي افتاد.
هوس عسل او را به صدا درآورد و فرياد زد:«اي مردم، من عسل مي خواهم، اگر يک جوانمرد پيدا شود و مرا به کندوي عسل برساند يک «جور» به او پاداش مي دهم.»
يک مورچه بالدار در هوا پرواز مي کرد. صداي مورچه را شنيد و به او گفت:«نبادا بروي ها... کندو خيلي خطر دارد!»

مورچه گفت:«بي خيالش باش، من مي دانم که چه بايد کرد.»
بالدار گفت:«آنجا نيش زنبور است.»
مورچه گفت:«من از زنبور نمي ترسم، من عسل مي خواهم.»
بالدار گفت:«عسل چسبناک است، دست و پايت گير مي کند.»
مورچه گفت:«اگر دست و پاگير مي کرد هيچ کس عسل نمي خورد.»
بالدار گفت:«خودت مي داني، ولي بيا و از من بشنو و از اين هوس دست بردار، من بالدارم، سالدارم و تجربه دارم، به کندو رفتن برايت گران تمام مي شود و ممکن است خودت را به دردسر بيندازي.»
مورچه گفت:«
 

 

برای مشاهده بقیه داستان به ادامه...

 

 



چند داستان کوتاه جالب

اشتباه فرشتگان
 

 


اشتباه فرشتگان .

درويشي به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده ميشود .
پس از اندك زماني داد شيطان در مي آيد و رو به فرشتگان مي كند و مي گويد : جاسوس مي فرستيد به جهنم!؟
از روزي كه اين ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنميان را هدايت مي كند و...
حال سخن درويشي كه به جهنم رفته بود اين چنين است: با چنان عشقي زندگي كن كه حتي بنا به تصادف اگر به جهنم افتادي خود شيطان تو را به بهشت باز گرداند.
 

 

 

مشاهده بقیه داستان ها در ادامه...

 



عکس قاتل بروسلی

بالاخره قاتل بروسلی دستگیر شد
کاراگاهان تشخیص داده اند این شخص تا به حال دست به قتل های بزرگی زده و انگیزه قتل شخصیتهایی چون آرنولد شوارترزیزگر و سیلوستر استالونه را نیز در ذهن داشته تا نام خود را در گینس ثبت کند ولی خوشبختانه قبل از دسترسی به اهداف شومش توسط نیروهای امنیتی  دستگیر شد.

 

 

برای مشاهده عکس به ادامه...                   
 



عکس : یک ماهی غول پیکر "پیرانا" که کروکودیل شکار می کرد، توسط ماهیگیر انگلیسی شکار شد !

عکس : یک ماهی غول پیکر "پیرانا" که کروکودیل شکار می کرد، توسط ماهیگیر انگلیسی شکار شد !

                                      

 

                              قابلیت عجیبی در بلعیدن دارد و آرواره های قوی برای تکه تکه کردن



دختری که با ۳۵۰تمساح زندگی می‌کند و با آنها کشتی می‌گیرد!! (+عکس)

دختری که با ۳۵۰تمساح زندگی می‌کند و با آنها کشتی می‌گیرد!! (+عکس)
سامانتا یانگ دختر ۹ساله ایست که با ۳۵۰تمساح زندگی می‌کند. درواقع لین و اریون یانگ (پدر و مادر سامانتا) در ۱۹۸۷ شروع به پرورش تمساح کردند و در آن زمان حدود ۱۰۰ تمساح ۱ساله خریداری کرده و پس از سال‌ها توانستند تعداد آنها را به ۳۵۰عدد برسانند.

سامانتا می‌گوید از ۶سالگی بود که پدرش او را با این حیوانات آشنا کرد و او شروع به بازی کردن و کشتی گرفتن با آنها نمود، البته همیشه پدرش درکنار سامانتا حضور داشت.

 

                  

 

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه...



ترسناک ترین پل های جهان

                    ترسناکترین 

 

مشاهده بقیه تصاویر در ادامه...



" .O.K " از کجا آمد؟

                                                            " .O.K " از کجا آمد؟

 

بنابر تحقیقات این نویسنده، داستان واقعی «اوکی» از این قرار است: محبوب‌ترین واژه دنیا، زندگی خود را به عنوان یک شوخی آغاز کرد.


واژه «اوکی» امروزه یکی از پرکاربردترین واژه‌ها در بسیاری از زبان‌هاست و از نظر گسترش در سطح جهانی، جزو بین‌المللی‌ترین واژه‌ها به‌شمار می‌رود. واژه اوکی از کجا آمده؟

آیا روزی به‌طور اتفاقی این واژه به ذهن یک نفر خطور کرد و بعد هم همه شروع به استفاده از آن کردند و بعد هم جهانگیر شد؟ کتابی نوشته «اَلِن مِت‌کالف» که به تازگی در این مورد درآمده راهگشای پاسخ به این پرسش‌هاست. مت‌کالف در این کتاب که «اوکی: قصه عجیب برترین واژه » نام دارد مدعی می‌شود که «اوکی» برترین ابداع انگلیسی‌زبانان است. این مدعا البته سوال‌برانگیز است. «اوکی» چطور می‌تواند یک ابداع باشد؟ و آیا این واژه کوچک می‌تواند از موزیک جاز، بیس‌بال و تلفن و انیمیشن «سیمپسون‌ها» هم برتر باشد؟ در واقع پاسخ به پرسش اول، بله، است.

«مت‌کالف» در جست‌وجوهای خود برای یافتن نخستین استفاده از کلمه اوکی به گوشه‌ای گمنام از یک روزنامه چاپ بوستون در تاریخ ۲۳ مارچ ۱۸۳۹ رسیده‌است.

بنابر تحقیقات این نویسنده، داستان واقعی «اوکی» از این قرار است: محبوب‌ترین واژه دنیا، زندگی خود را به عنوان یک شوخی آغاز کرد. روزنامه‌های آمریکایی در اواخر دهه ۱۸۳۰ به شکل تمسخر آمیزی کاری را شروع کرده بودند و مخفف‌های مثلا جالب را چاپ می‌کردند و یک مقاله‌نویس در روزنامه «بوستون مورنینگ پست» هم به عنوان یکی از این شوخی‌ها، مخففی ساخت به شکل «.o.k». وی برای ساخت این مخفف، شکلی نادرست از کلمه«all correct» (تماما صحیح) را به صورت «oll korrect» در نظر گرفت و دو حرف اول آن را به صورت«.o.k» مخفف کرد.

زمانی از این شوخی نگذشته بود که دشمنان اندرو جکسون، هفتمین رئیس‌جمهور ایالات متحده شایعه‌ای به‌راه انداختند که این رئیس‌جمهور، سواد درست خواندن و نوشتن ندارد و به عنوان شاهد این مدعا گفتند که وی اگر سواد داشت اجازه نمی‌داد کلمات غلطی مانند «اوکی» در رسانه‌های کشور چاپ شود.

همین، آغاز شهرت و رواج اوکی بود. چیزی نگذشت که متصدی‌های تلگراف قرار گذاشتند تا برای اعلام وضعیت رفع خطر یا همان وضعیت عادی، از O.K. استفاده کنند و پس از آن دیگر کسی نتوانست جلوی رواج روزافزون آن را بگیرد و به قول مت‌کالف نخستین واژه‌ای که روی کره ماه از زبان انسان درآمد هم عملا باید همین «اوکی» بوده‌باشد. اما جذابیت بزرگ این کلمه کوچک در چه نهفته است؟

«الن مت‌کالف» در کتاب خود سعی می‌کند چند توضیح در این زمینه ارائه کند. به گفته او خوش‌آوایی این واژه، قابل تلفظ بودن آن در تقریبا همه زبان‌ها، کوتاهی و سادگی و تضاد حالت مونث o با حالت مذکر k همه باعث این گیرایی شده‌است. اوکی امروزه در پیامک‌های تلفن همراه حتی به صورت کوتاه‌تر «k.» نیز درآمده است.
 

 

 



غول پیکرترین کامیون های دنیا

               

 

مشاهده بقیه تصاویر در ادامه... 



هشت بیماری وحشتناک دنیای ما

خدایا ازت ممنون نیستم که منو خلق کردی چون دنیا به چشم من زیبا نیست اما شکرگزارم که منو سالم خلق کردی و بابت این موضوع ازت بی نهایت ممنونم. 

 

مرد بدون صورت!

 

هوانگ چونچای : تومور 20 کیلوگرمی در صورتش

 

مشاهده بقیه تصاویر در ادامه...



چشم کرم زده انسان!!!

                                           کرم 

 



خوردن جنین انسان

                                    جنین 



حیوان وحشتناک در کنسرو ماهی

وقتی به روسیه مسافرت میکنید و شدیدا احساس گرسنگی میکنید ممکن است بخواهید که تن ماهی ساده یا شاه ماهی برای خوردن بخرید.
مراقب باشید! می توانید یک چیزی شبیه به این را بخرید . این در کنسرو غذای "شاه ماهی آتلانتیک" بود !
 

                                

 

مشاهده بقیه تصاویر در ادامه...  



خودكشی دختر جوان در مترو تهران (دلشو نداری نبین)

             خود کشی

 



زن گربه ای (عکس)

Jocelyn Wildenstein یا “زن گربه ای” یا “شیرملکه”، در سال 2004 لقب وحشتناکترین فرد مشهور (world’s scariest celebrity) را درسایت جراحی پلاستیک بدست آورد. ژاکلین در 5 آگوست 1940 در لوزان سوییس بدنیا آمد.

 او با یک بیلیونر فروشنده آثار هنری به نام Alec Wildenstein فرزندمالک شرکت Wildenstein که یکی از بزرگترین و موفقترین شرکت‌های هنری میباشد، ازدواج کرد

 

                        گربه

 

چند سال پس از ازدواج همسر این زن که گرفتار کار شده بود به ژاکلین کمتر توجه میکرد لذا او هم تصمیم گرفت تا خود را شکل گربه سانان بزرگ درآورد چون این حیوانات بشدت مورد علاقه شوهر وی بودند.
ژاکلین چندین مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و ناگزیر به تزریق مقدار زیادی سیلیکون به لب، گونه، چانه شد.
حتی برای تغییر شکل چشمانش به شکل گربه‌ای مجبور به جابجایی و بازسازی محیط چشمانش شد تا گربه‌ای تر به نظر برسد.
 

 

                        

 

 ژاکلین عاشق حیوانات عجیب و غریب است و هم اکنون دارای یک میمون capuchin است که توسط جت اختصاصی وی و همسرش منتقل شده بانضمام 5 قلاده تازی ایتالیایی

 

                        


 

اما این جراحی‌ها منجر به فاجعه شد و لقب زشت ترین چهره جراحی شده را برای صاحبش به ارمفان آورد. ژاکلین که فرد پولداری است حدود 4 میلیون دلار برای عمل‌های جراحی زیبایی خود هزینه کرد. این زوج هم اکنون از هم طلاق گرفته‌اند.



تصاویر دلخراش زنانی که به دلایل متفاوت، چهره‌شان با اسید سوزانده شده است!

روش غیرانسانی و وحشتناک "اسید پاشی به زنان" یکی از آسیب های جدی برخی جوامع کشورهای جهان سوم است،این تصاویر ناگوار، چهره زنانی در پاکستان است که صورتشان توسط اسید مثله شده است، این کار روش عجیبی است برای حل مشکلات یا گرفتن انتقام که به "تروریسم اسید" معروف است.

نظر به دلخراش بودن تصاویر، از کودکان و بیماران قلبی تقاضا می شود ازدیدن این تصاویر خودداری کنند.

 

 

                          

 

مشاهده بقیه تصاویر در ادامه...



خنده دار ترین وصیت نامه جهان

                                              خنده دار ترین وصیت نامه جهان 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

اینجانب ل فرزند ر در صحت عقل وصیت می‌کنم:

کفن و دفن
ماده ۱ - پیکرم با رعایت تمامی شعائر مذهبی به خاک سپرده شود. نماز میت اقامه شود و از عر زدن بالای کفن باز شده‌ام دریغ نشود. از این کارهایی که توی قبر می‌کنند اعم از شانه تکان دادن و به پهلو خواباندن و ورد خواندن توی گوش کلهم انجام شود.

ماده ۲ - مراسم سوم و هفتم و چهلم و سال و الخ با رعایت تمام جزئیات و دعوت از یک چپ فسیل ارزان قیمت جهت سخنرانی در وصف خدمات من به کارگران، در مسجد برگزار شود.

تبصره یک: از این مسجدهایی که مراسم را با میز و صندلی برگزار می‌کنند نباشد. قشنگ هیاتی کنار هم بنشینند و چای و خرمایشان را بخورند.

تبصره دو: برای سخنرانی دکتر ف.ر را پیشنهاد می کنم.

ماده ۳ - شام و نهار مراسم ها بنا به صلاحدید پدرم باشد. اصراری ندارم.

تبصره یک: اگر تصمیم به غذا دادن گرفته شد مرغ نباشد که یکی سینه بخواهد و یکی ران و خلاصه پسرها با این حرفها وسط مراسم عزای من خودشان را خراب کنند و کرکر بخندند. کباب کوبیده بدهید و عزیز مراقب باشد دخترها هره کره نکنند.

تبصره دو: سهم بچه‌ها را کامل بدهید.
 

 

مشاهده بقیه وصیت نامه در ادامه...



ضدحال یعنی...

ضدحال يعنی وقتی منتظر فيلم مورد علاقت هستی برق بره!
ضدحال يعنی بعد از کلی مصيبت که بابات برات موبايل ثبت نام کرده همه سيمکارتا بياد جز مال تو!
ضدحال يعنی يه جلسه سر کلاس نری فقط همون يه جلسه استاد حضور غياب کنه!
ضدحال يعنی با شکم گرسنه بری تو صف ژتون تموم کرده باشن!
ضدحال يعنی يه هفته قبل از اينکه جشن تولد بگيری خاله مامانت فوت کنه!
ضدحال يعنی قبض تلفن بياد ....... تومن!
ضدحال يعنی بعد از کلی مخ زدن تو اينترنت همينکه بيای به نتيجه برسی اشتراکت تموم بشه !
ضدحال يعنی با.۹.۷۵ افتادن!
 

 

مشاهده بقیه ضد حال ها در ادامه...



40 مورد از کم هزینه ترین لذت‌های دنیا!

منتظر تغییرات زیاد در یه روزی كه معلوم نیست كی باشد نباشیم . در کوچکترین اتفاقات عظیم ترین تجارب بشر نهفته است . باور کنید ...

اگه كمی و فقط كمی بخواهیم از زندگی لذت ببریم و نگاهمان را كمی بهتر كنیم بسیاری از لذت ها نه وقت زیادی می‌خواهد و نه پول زیادی. پس منتظر تغییرات زیاد در یه روزی كه معلوم نیست كی باشد نباشیم ... در کوچکترین اتفاقات عظیم ترین تجارب بشر نهفته است . باور کنید ...

1- گاهی به تماشای غروب آفتاب بنشینیم.
2 -سعی كنیم بیشتر بخندیم.
3- تلاش كنیم كمتر گله كنیم.
4 - با تلفن كردن به یك دوست قدیمی، او را غافلگیر كنیم.
5 -گاهی هدیه‌هایی كه گرفته‌ایم را بیرون بیاوریم و تماشا كنیم.
6 - بیشتردعا كنیم.
7 -در داخل آسانسور و راه پله و... باآدمها صحبت كنیم.
8- هر از گاهی نفس عمیق بكشیم.
9- لذت عطسه كردن را حس كنیم.
10- قدر این كه پایمان نشكسته است را بدانیم.
11- زیر دوش آواز بخوانیم.
12-سعی كنیم با حداقل یك ویژگی منحصر به فرد با بقیه فرق داشته باشیم .

 

مشاهده بقیه مطلب در ادامه... 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 14
.